Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

You are a piece of me..

-Καμιά φορά αναρωτιέμαι, αν θα ήταν καλή ιδέα να φύγω.

~Πιστεύεις ότι θα σε έσωζε αυτό από την μιζέρια σου;

-Πιστεύω θα ξεκολλούσε το μυαλό μου από εσένα.

~Γιατί με μισείς τόσο...;

-Γιατί δεν μπόρεσες ποτέ να μου προσφέρεις  μια συναισθηματική σταθερότητα..μια ασφάλεια.

~Μα γιατί τα περιμένεις όλα από εμένα;; οτιδήποτε κάνω έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία σου.Ίσως αν χωριστούμε για ένα διάστημα..να ηρεμήσουμε και οι δύο.

-Ήμουν σίγουρη πως θα το έλεγες κάποια μέρα αυτό...Τόσο προβλέψιμο.

~Και με κάνεις να το θέλω όλο και περισσότερο.

-Πάντα μόνη ήμουν έτσι κι αλλιώς....

~Μην γίνεσαι τόσο δραματική.. αφού το ξέρεις ότι αντικειμενικά δεν ισχύει αυτό..

-Η αντικειμενικότητα μου έχει πνιγεί μες τις απρόσιτες επιθυμίες μου.

~..Ποιες είναι τέλος πάντων αυτές οι επιθυμίες;;

-Θέλω να είμαστε ένα ξανά.

~Ένα γερό χαστούκι σου χρειάζεται μπας και ξυπνήσεις.Είναι στο χέρι σου αυτό δεν το καταλαβαίνεις;; Εσύ είσαι που τα χαλάς όλα με την μελαγχολία σου!Με το παρανοϊκό μυαλό σου! 

-Αν είχα την ψυχική και σωματική δύναμη θα σε χαστούκιζα.

~ <<<<<Πλάάάάάάάάτς>>>>>>>

-Άουτς.~Άουτς.

~ - Με πόνεσα. - ~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου